La Ferrari

Długo zapowiadany następca modelu Enzo został oficjalnie przedstawiony. Niezależnie od kosmicznych osiągów, niesamowitej technologii oraz zapierającej dech w piersiach stylistyce największym zaskoczeniem jest nazwa – La Ferrari czyli po prostu… Ferrari.

2012276587217832743

Osiągi Ferrari przedstawiają się następująco: 0-100km/h poniżej 3 sekund, 0-200km/h poniżej 7 sekund i 0-300km/h w 15 sekund.

20933085041938564745

Sercem LaFerrari jest silnik V12 o poj. 6,3l generujący 800KM przy 9000 obr/min oraz 700Nm przy 6750 obr/min. Dodatkowo wspierany jest przez silnik elektryczny generujący 163KM i 270Nm. W sumie LaFerrari osiąga 963KM przekazywane poprzez skrzynię DCT na tylne koła.

330451731321720709

Wnętrze nie jest tak spartańskie jak w przypadku Enzo, kierowca może ustawić sobie nie tylko kierownicę (w dwóch płaszczyznach) ale również pedały.

20541312971511818341

System HY-KERS wraz z bateriami waży 140kg, całe auto waży 1255kg. Rozkład masy pomiędzy osie kształtuje się w stosunku 41/59.

Wyprodukowanych zostanie jedynie 499 egzemplarzy LaFerrari, każdy w cenie ok. 1,3mln €. Pierwsi klienci mogą spodziewać się swoich Ferrari w okolicach jesieni bieżącego roku.

Źródło: Ferrari

Antoni Niemczynowicz

Antoni Niemczynowicz

Entuzjasta i marzyciel z aparatem dla którego jedyne co się liczy w aucie to emocje. @antniem_

Może Ci się również spodoba