Gymkhana EIGHT – tak się robi reklamy!

Mocniej, szybciej, grubiej, lepiej – tak w skrócie można opisać ósmą już odsłonę niesamowitej Gymkhany. Usiądźcie wygodnie i podziwiajcie wyczyny Kena Blocka i jego Fiesty na nowym placu zabaw – w Dubaju. Oto Gymkhana EIGHT!

Seria filmów Gymkhana to pokaz niesamowitych umiejętności Kena Blocka. Sposób, w jaki panuje nad Fiestą i co z nią wyczynia zasługuje na najwyższe uznanie. I nie ma znaczenia, że sceny były powtarzane wiele razy. Lecz seria Gymkhana to też niezwykle przemyślana reklama Forda. Dyrektor Marketingu Forda powiedział w wywiadzie dla magazynu kmh, że widzi dużo większy sens w wyprodukowaniu kapitalnego filmu na YT niż przeznaczania tych pieniędzy na „konwencjonalną” reklamę w TV. W dzisiejszym świecie takie podejście wydaje się być niesamowicie nowatorskie, szczególnie jeśli mówimy o ogromnej marce jaką jest Ford. W czasach, kiedy każdy ma telefon i jest aktywny w sieciach społecznościowych taka forma reklamy (a jednocześnie prawdziwa uczta dla oka) ma dużo większe dotarcie niż reklama w TV. Czy komuś z Was przeszkadza fakt, że tym filmie są lokowane produkty Forda (swoją drogą mówimy o samych perełkach: Focus RS, Raptor czy Ford GT!)? Mi absolutnie nie. Well done Ford!

GYM8_02

Przy okazji małe pytanie: kto Waszym zdaniem powinien dostać nagrodę za „Najlepszą Rolę Drugoplanową” w Gymkhana EIGHT? Mój głos oddaję na siły policji z Dubju – rola życia!

Może Ci się również spodoba