Audi TT RS S-Tronic
W najmocniejszej odmianie małego Audi jest teraz dostępna 7 biegowa skrzynia S-Tronic, co ma przełożyć się na poprawę osiągów, większy komfort podróżowania a także obniżenie spalania.

Skrzynia S-Tronic będzie dostępna w obu wersjach TT, coupe jak i roadster. 7. bieg jest pomyślany jako nadbieg co pozwala obniżyć prędkość obrotową silnika oszczędzając w ten sposób paliwo i zwiększając komfort podróży. Audi twierdzi, że TT RS wystarczy średnio 8,5l na każde 100km.

Skrzynia S-Tronic posiada 2 automatyczne tryby pracy oraz manualny, obsługiwany łopatkami przy kierownicy. Co więcej została ona wyposażona w opcję szybkiego startu. Dzięki temu małe Audi wręcz katapultuje się do prędkości 100km/h w 4,3sek. To wynik o 0,3sek. lepszy niż wersji z manualną skrzynią biegów.

Cena kształtuje się na poziomie 58,3 tys. euro za wersję coupe, za roadstera przyjdzie nam zapłacić 61,5 tys. euro. Czyli za ok 2tys. euro można zyskać 0,3sek w sprincie do „setki” oraz oszczędzać na paliwie. Niewątpliwie ciekawa propozycja.
Źródło: Audi

